اعز اصحاب

يا باشا أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي منتدي انت تحبه., بس شكلك أنت اول مرة تزورنا صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل معانا علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل cherry ..ماتبصليش
اعز اصحاب

يا باشا أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي منتدي انت تحبه., بس شكلك أنت اول مرة تزورنا صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل معانا علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل cherry ..ماتبصليش
اعز اصحاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى.كل.ماهو.جديد.والتفاعل.بين الاصدقاء.

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

يمكن بحبك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سوسى
عضو مبتدىء
عضو مبتدىء
سوسى

يمكن بحبك  Empty
مُساهمةموضوع: يمكن بحبك    يمكن بحبك  Icon_minitime1السبت يوليو 31, 2010 2:31 pm

مكن بحبك يمكن بدارى بس المهم انك على شانى يمكن بخبى من خوفى عليك بس المهم انى اكون ليك
يمكن وحشنى ويمكن لا بس المهم انك معايا طول الوقت يمكن مش معايا بس انت يا حبيبى مالى كل دنيايا
اوعاك فى يوم تكون فاكر انى نسيت وانت الى ساكن جوايا شايفك معايا وانت مش معايا حاسس بحبك لانه جوايا
عارف حبيبى انت ايه انت عمرى وكل سنينى مش عارف بحبك انت ليه يمكن على شان انت اول انسان شوفته فى الدنيا دى
يمكن بحبك ويمكن بحبك بس من الاخر انا بحبك هتبعد مش هبعد هتنسا مش هنسا لانى ياحبيبى بجد بحبك مهما تقول ومهما تعمل
بجد يا حبيبى من غيرك مش هقدر اكمل يمكن ده حب ويمكن غرور بس المهم انى معاك على طول بحبك بجد دى كلمه مش
بقوله لاى حد بس انت عندى مش اى حد هقول حبيبى هقول حياتى هقول عمرى برضه هرجع وقول انت اغله ما فى حياتى مش عارف بحبك
ليه يمكن على شان نظرة عنيك يمكن على شان لمسة اديك بحبك ودارى من خوفى عليك بحبك واعرف احساسى بيك قد ايه
بحبك اكيد وحاسس انك مش بعيد عارف ليه بجد بحبك على شان مافى انسان بحنيت قلبك كل كلامى عليك كل تفكيرى فيك
كل حاجه ليه ياحبيبى فى الاخر هى ليك الفرح بس بحسه وانا معاك خلاص مش فاكر انا مين خلاص مش عارف انا بعمل ايه
كل الى فكره ياحبيبى انى بموت فيك لو فتحت قلبى وشوفت الى فيه هتعرف انى انت لوحدك الى ساكن فيه
يمكن بخاف من الناس عليك يمكن خايف حد يعرف احساسى بيك المهم فى الاخر انى مافيش حد فى الدنيا هيعرف انى بموت فيك
كفايه عليا انت من كل الناس كفايه بجد انى اعيش معاك اجمل احساس كفايه انك معايا كفايه انك حبيبى هحلم بايه تانى وانا معايا كل
احلامى احلم بيه احله منك احلم بيه اغله منك احلم بيه تانى وانا معايا انور والحياه وكفايه عليه بجد انى بحبك يا حبيبى يمكن بحبك  383892
a7la smile
المديرة العامة
المديرة العامة
a7la smile

المزاج : مبسوطة

يمكن بحبك  Empty
مُساهمةموضوع: رد: يمكن بحبك    يمكن بحبك  Icon_minitime1الثلاثاء أغسطس 03, 2010 11:29 am

الله ياسوسى بجد حلوة
استمرى ياحلوة تسلم ايدك
http://as7ab.highbb.com
انين الصمت
عضو مبتدىء
عضو مبتدىء
انين الصمت

المزاج : تمام

يمكن بحبك  Empty
مُساهمةموضوع: رد: يمكن بحبك    يمكن بحبك  Icon_minitime1الأربعاء أغسطس 25, 2010 11:53 pm

استمرى يا قمر توبيك هايل

يمكن بحبك
صفحة 1 من اصل 1